Inne

Wizytówki firmowe nawet w erze cyfrowej reklamują Twój biznes

Chociaż wydawać by się mogło, że w zasadzie każda forma komunikacji i kontaktu została dzisiaj przeniesiona do sieci i większość firm stara się pozyskać klienta elektronicznymi kanałami komunikacji – to wizytówki firmowe wciąż w swojej papierowej, niezmiennej formie, dominują w relacjach typowo biznesowych, handlowych i partnerskich zawsze tam, gdzie dochodzi do kontaktu bezpośredniego. A w wielu gałęziach handlu, przemysłu, produkcji lub usług, w dalszym ciągu oprócz możliwości nawiązania kontaktu elektronicznego, do ostatecznej sprzedaży czy omówienia szczegółów kontraktu dochodzi w osobistej obecności przynajmniej dwóch osób. Wtedy wymiana wizytówkami firmowymi jest absolutnie konieczna, a sposób zaprezentowania firmowego logo, swojego własnego nazwiska czy danych kontaktowych oraz dobór papieru czy czcionek i ich kolorystyki – może bardzo wiele powiedzieć o samej jakości biznesu.

Wizytówki firmowe podświadomie i świadomie reklamują biznes

Każda dobrze wykonana wizytówka ma na celu dwukrotnie zareklamować i wypromować dany biznes. Po pierwsze, może to robić w sposób czytelny i bezpośredni, poprzez umieszczenie na swoim froncie lub rewersie firmowego sloganu czy symboli odwołujących się np. do otrzymanych nagród, posiadanych certyfikatów itp. Warto jednak pamiętać, że wraz z dokładaniem kolejnych elementów słownych i graficznych – wizytówki firmowe przestają być czytelne i atrakcyjne wizualnie, co natychmiast sprawi, że zostaną zapomniane. Przy projektowaniu takich wizytówek warto więc kierować się umiarem, albowiem wizytówka wykonana na jakościowym papierze i klasyczną czcionką w dość minimalistycznej formule zawsze będzie uznawana za bardziej elegancką, aniżeli bardzo kolorowa i zapełniona treścią.

Wizytówka firmowa papierowa i internetowa

Oczywiście wizytówka firmowa ma za zadanie przede wszystkim potwierdzić status naszego przedsiębiorstwa i wyposażyć drugą stronę w podstawowe dane kontaktowe. Warto więc, aby wizytówki firmowe nie tylko odsyłały np. na konkretny główny adres strony internetowej firmy, ale również aby strona ta była w miarę graficznie zbliżona do samego stylu wizytówki. Jeśli po wyświetleniu się firmowej strony jej szata kolorystyczna czy główne logo będą odzwierciedleniem szaty graficznej z samej wizytówki – wtedy automatycznie w podświadomości klienta ugruntowuje się pozytywne skojarzenie marki.

Odwiedź stronę: Grupainfomax.com