Inne

Kalendarz firmowy – niedoceniany element promocji firmy

Wielu przedsiębiorców wyposażających swoich pracowników lub swoje biuro w odpowiednio spersonalizowane materiały i narzędzia myśli przede wszystkim o ich wydajności. Kalendarz firmowy czy długopisy albo koperty firmowe, mają przede wszystkim służyć w codziennej pracy, a ich element reklamowy jest znikomy. Chodzi o uspójnienie wizerunku firmy i stworzenie pewnej bazy wspólnych znaków graficznych czy kompozycji kolorystycznej, która byłaby utrwalana zarówno wewnątrz biura, na samochodach firmowych czy późniejszych materiałach reklamowych czy przy kampaniach promocyjnych. Warto jednak uświadomić sobie, że dla wielu potencjalnych klientów możliwość otrzymania firmowego kalendarza, kubka czy parasola, jest zawsze bardzo pozytywnie oceniana i natychmiast rzutuje na pozytywne skojarzenie firmy z przyjemnym wydarzeniem w swoim życiu.

Kalendarz firmowy, kubek czy parasol – jaki nośnik reklamy wybrać?

Jeśli więc tylko przedsiębiorstwo stać na takie inwestycje – powinno zlecać kalendarze firmowe trójdzielne, książkowe czy wieloplanszowe w takich ilościach, aby móc również skutecznie obdzielić nimi obecnych lub potencjalnych klientów. Tego typu gadżety pozostają z obdarowanym na zdecydowanie dłużej, dlatego przynoszą bardziej pozytywny skutek – również w postaci darmowego nośnika reklamy. Torby wielokrotnego użytku na zakupy czy też parasole, to wyposażenie bardzo chętnie wykorzystywane przez ludzi w miejscu publicznym bez względu na to, co reklamują. Dlatego obdarowując nawet nie tylko swoich klientów, ale również przechodniów, takimi podarunkami firmowymi, można upiec kilka pieczeni na jednym ogniu i zapewnić sobie trwałą ekspozycję swojego firmowego logo w przestrzeni publicznej danego miasta czy regionu.

Narzędzia wielozadaniowe w reklamie i pracy

Oczywiście kalendarz firmowy to w pierwszej kolejności bardzo przydatne narzędzie dla samych pracowników. Ich warto wyposażyć w kalendarze, które będą wykonane w wersji np. książkowej i umożliwią zapisywanie nie tylko ważnych informacji o spotkaniach, ale również organizowanie danych kontaktowych czy notowanie pilnych informacji. Dla osób, które nie są na stałe związane z organizacją i dany kalendarz otrzymują w formie promocyjnej, bardziej adekwatne będą modele kalendarzy firmowych trójdzielnych lub wieloplanszowych.

Sprawdź ofertę na stronie: Dobrekalendarze.pl